søndag 26. september 2010

Tripp trapp tresko


Tidlegare i september var eg ein liten tur til Tønsberg. Der ramla eg over ein ikkje så veldig stor stoffbutikk som hadde eit ganske bra utvalg av frotté og velour, deriblant akkurat den brunfargen eg ønska meg!
To ulike kvalitetar frotté vart kjøpt, ein bomullsfrotté og ein viskose/polyesterfrotté, den sistnemnde utruleg mjuk og deilig. Og varm, litt som eit fleecestoff.
Skuffelsen var dermed stor då den nuppa ganske mykje allereie i første vask......

Uansett; det vart ei god og varm barnehagebukse til minstejenta i huset av den nuppete frottéen. Bomullsfrottéen ser ikkje ut til å bli nuppete, desse to buksene er no til salgs på epla.no

Mønsteret til buksene har eg laga sjølve, dei har litt posete bein som er samla med ein strikk nederst. Strikk i livet. Str. 80 - 86 - 92.

Bomullsfrotté og viskose/polyesterfrotté frå Syskrinet(?) i Tønsberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar