torsdag 23. juni 2011

Til ein vinterbaby

Midtsommar her, men på jordas sørlege halvkule er det midt på vinteren... Eller vinter og vinter - men det kan iallefall verte kjøleg no og då der eigaren av denne buksa bur. Difor vart det mjuk og deilig velour, som lunar godt dei dagane gradestokken ikkje kryp altfor høgt.



Delane har lenge lagt ferdig utklipte og berre venta på at eg skulle mote meg opp til å prøve kantebandsapparatet igjen, dei siste gongane har me krangla litt. Eg skifta begge nålene i maskina, sånn for å vere på den sikre sida, og når eg først kom i gong med syinga gjekk det lett som ein lek!




Dermed vart dette eit skikkelig koseprosjekt der alt gjekk etter planen:) Kanskje eg til og med må lage ein større versjon av mønsteret slik at minstejenta her i huset også kan få seg ei slik...?



Stoff: Brent oransje stretchvelour frå S&S, kanta med mørk lilla interlock frå JNY. Stjerner av ein mørkelilla velourrest - Jofotex sin?

Trykknappar frå Snapsource, lilla str. 14.

Mønster: Eige, ca str. 62.

2 kommentarer:

  1. hei, tar av meg hatten for noen fine ting du lager! Legger meg til som følger også :)
    hilsen spania-mamma-sydamen-som-ikke-syr-så-mye-enda :)

    SvarSlett