søndag 11. mars 2012

Togtur = strikking

Lang togtur heilt aleine gir god tid til strikking. Litt synd eg var så seint ute med pakkinga at eg måtte ta det første og beste strikketøyet eg fant...





Prøveklut - som skal bli kjøkkenklut - i dobbeltstrikk-teknikk. Utanfor vindauget er det krittkvit snø...



Teknikken såg eg første gong hos DuBedåre, og den er forsåvidt nokså interessant - men vert litt kjedelig i lengda sidan det går seint å strikke.

Litt utilsikta gav eg meg sjølv ein ekstra utfordring ved å velge to garn som tidvis er heilt like i farge, som om det ikkje var nok arbeid i frå før å halde styr på kva tråd som skal strikkast på fram- og baksida....



Så gjenstår det berre å sjå om eg vert ferdig med kluten på togturen, eller om den også vert med på neste tur...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar